We zijn in Quito! - Reisverslag uit Alfaro, Spanje van Corry Annick Folkert en Frank Jungbauer - WaarBenJij.nu We zijn in Quito! - Reisverslag uit Alfaro, Spanje van Corry Annick Folkert en Frank Jungbauer - WaarBenJij.nu

We zijn in Quito!

Blijf op de hoogte en volg Corry Annick Folkert en Frank

10 Juli 2014 | Spanje, Alfaro

Het is half zes, Corry en Folkert zijn nog in diepe rust, Annick is net wakker en leest een boek. Gistermiddag zijn na een vlucht van bijna 12 uur spectaculair geland tussen prachtige wit betopte vulkanen. Met Nederlanders Ecuadorianen en Argentinië fans hebben we "De Wedstrijd" bekeken op het vliegveld. De eerste indruk van Quito is prachtig. We logeren in hotel San Francisco, een klein gezellig hotelletje midden in het centrum. vanwege de hoogte van 3000 meter houden we het vandaag even rustig. De stadverkennen en de groep medereizigers leren kennen. Wellicht krijg ik nog iemand enthousiast voor een Geocache!

Corry Annick Folkert en Frank

Hier gaan wij (Corry Annick Folkert en Frank: CAFF Jungbauer) probere verslagen bij te houden van de reizen die wij maken.

Actief sinds 06 Juli 2014